piątek, 6 kwietnia 2012

Próbuję okiełznać

Zrobić normalne zdjęcie i opanować tę dziką machinę.
Po ostatnich dwóch dniach stwierdzam, że jestem na tyle niefotogeniczna (czyt. brzydka), że ograniczę się raczej do słodkich fotek tak zwanej rzeczywistości.
Wrzucam więc parę słodkich fotek w ramach wprawek. Lustereczko Powiedz Przecie z Benefitu to jeden z wygranych gadżetów, więc świetnie się wpisuje w Za Minimalną, a paletka - mejd baj Sephora - wg mojej siostry jest gówno warta (bo to jej, nie moje), więc j/w. Ja uważam, że jest niezła, ale tylko dlatego, że cienie do powiek są moim wrogiem, więc paćkam się nimi, biegnę zmyć to z twarzy, wrzeszczę, że pieką mnie oczy i wypływa mi soczewka, paćkam się nimi itd.


5 komentarzy:

  1. heh widać siostra w brązach gustuje :D ze zdjęciami nei przesadzaj, wychodzą dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gustować, to gustuje w innych kolorach, ale takich, które przy jej typie urody są strzałem w stopę ;). Tak szczerze, to wpakowałam paznokieć w ten brązowo-rudy z drobinkami w czasie robienia zdjęć, więc ten ubytek to zdecydowanie moja wina... ale ciiiii...

      Usuń
  2. miałam ją kiedyś , ale cienie strasznie się sypały ;] Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń