wtorek, 1 maja 2012

TAG?! Już powiedziałam "tak"

Zostałam otagowana przez moją siostrę - spoon full of sugar, no bo przez kogóż bym innego mogła. Młoda podsumowała, że głupio będzie, jeśli nikt nie wypełni, więc dla zachowania dobrej twarzy naszego rodu i w ramach wspierania puli naszych genów uznałam, że mogę się przecież poświęcić.
Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście. - ni cholery nie rozumiem tego polecenia, więc je zignoruję
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.  
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś!  
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


1. Ile lat miałaś, gdy zaczęłaś się malować?
11, ukradłam mamie podkład idąc na dyskotekę szkolną. Tańczyliśmy wtedy do Enrique Iglesiasa, a podkład był z MaxFactor. Jak miałam 9 lat, to babcia kupiła mi odżywkę do paznokci, żebym nie obgryzała, ale to przecież nie jest malowanie.
2. Czy każdego dnia ubierasz się zgodnie z obowiązującymi trendami? 
Nie, bo nie udało mi się upolować lordsów ani tomsów. Możecie mną gardzić.
3. Bez jakiej potrawy nie mogłabyś żyć, będąc na diecie?
Bez ruskich pierożków, czekolady, ruskich pierożków, piwa (to też potrawa), chlebka, fryteczek, placków ziemniaczanych, ruskich pierożków i smażonego camemberta. Kiedy jestem na diecie jem to samo co nie będąc na niej, ale mam wyrzuty sumienia, więc rzadko bywam ostatnio na diecie. Możecie mną gardzić.
4. Czy masz w domu jakieś zwierzę?
Chomika, dwa koty, mężczyznę i dwa szczurki. 
5. Co zrobiłabyś, gdybyś zgubiła się samotnie w ciemnym lesie?
Siadłabym na środku ścieżki, wpadła w histerię i umarła na nerwicę, potem bym się rozłożyła i zaczęła śmierdzieć, po czym zjadłyby mnie lisy i nikt już nigdy by mnie nie odnalazł, zamieniłabym się więc w żywą legendę i została Dziewczyną z Lasu Zjedzoną Przez Lisy.
6. Jak często uprawiasz sport?
Gardzę sportem, ale mam zamiar nauczyć się gry w brydża sportowego jeszcze w tym życiu.
7. Czy lubisz święta (Wielkanoc, Boże Narodzenie)?
Uwielbiam, bo nikt wokół mnie tego w zasadzie nie obchodzi, więc jest wolne i trochę więcej jedzenia, a jednocześnie nie trzeba nic robić.
8. Jaki był najwspanialszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałaś?
Nie wiem, co mam napisać, bo obok mnie siedzi chłopak, od którego dostałam na ostatnie urodziny bardzo ładny wisiorek... No dobra: bardzo ładny wisiorek.
9. Jakich cech nie znosisz u innych ludzi?
Tego, że czasem coś ode mnie chcą.
10. Co w sobie lubisz?
To, że jestem mądra i piękna.
11. Co chciałabyś zrobić, ale nie masz na to odwagi?
Jestem człowiekiem bez ambicji, więc niczego nie chciałabym zrobić.


Moich 11 pytań:
1. Czy wolisz zasłony, żaluzje czy rolety?
2. Jakiego koloru jest miska, w której najczęściej jesz muesli, o ile jadasz muesli?
3. Wolałabyś Woody'ego Allena czy Vina Diesela? Sytuacja: kolacja ze śniadaniem.
4. Czy wiesz, że mówi się "w cudzysłowie", a nie "w cudzysłowiu"?
5. Gdzie w Twojej kuchni stoi kosz na śmieci?
6. Nosicieli jakiego elementu garderoby zabijasz śmiechem?
7. Truskawki czy jagody?
8. Mówisz "na dworze", "na dworzu" czy "na polu"?
9. Jakiego słuchasz radia, jeśli jakiegoś?
10. Piercing czy tatuaż?
11. Po co Ci blog?


Nie taguję nikogo, bo zawsze się stresuję, że lubię kogoś, kto mnie nie lubi albo nie zna, więc chętnych na otagowanie proszę o komencika, a wtedy ich otaguję, żeby nie było lipy. Albo po prostu sobie weźcie tego taga, o ile ktoś go jeszcze nie miał, i napiszcie, że to ode mnie. Albo nie piszcie, jak tam chcecie.

6 komentarzy:

  1. Z chęcią czytam Twojego bloga - odpowiedzi do "11 Questions Tag" wywołały uśmiech na mojej twarzy :) Nie lubię tego typu zabaw, jednak muszę przyznać, że na pewno wymyśliłaś najoryginalniejsze pytania :D
    Czekam na nowego posta ;)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jak ja lubię takie miłe komentarze czytać :)

      Usuń
  2. Łojejciuniu, nie myślałam, że akurat Ty dasz się wciągnąć w tago-zabawę :D
    Na wszelki wypadek się nie zgłaszam bo jeszcze wyjdzie, że mnie nie lubisz, ale popieram PIEROŻKI RUSKIE całą sobą !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutno mi, bo nie mam blogaska, a z chęcią odpowiedziałabym na Twoje pytania. Uwielbiam ankiety, kwestionariusze i jedyne słuszne pierogi ruskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. moge TU odpowiedziec? :D
    1.rolety
    2.nie jem musli, lubie kulki czekoladowe :D ale rzadko bo nie chce mi sie
    grzac mleka :P
    3.ruski pilot z filmu 2012 :D
    http://www.imdb.com/media/rm1029017856/nm1053380
    NO SPÓJRZ NA NIEGO SPÓJRZ :)))))))
    4.hmm dałaś mi do myslenia!
    5.nie mm swojej wlasnej kuchni :( u przyszlej tesciowej gdzie mieszkam stoi
    pod stołem :P
    6.ogólnie zabijam smiechem wszelkie blond różowe landrynki :)
    7.truskawki:) ze smietana i cukrem :)
    8.NA DWORZE
    9.nie słucham zwykle radia
    10.piercing chyba... musze wyjąć kolczyka z pępka ktory przebiłam 8lat temu
    bo to juz chyba nie jest jazzy i na topie, ale mam jakiś dziwny sentyment
    do niego :P
    11.bo taki mam kaprys :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można tu. Ruski pilot jest zdecydowanie epicki!

      Usuń