środa, 22 sierpnia 2012

Staję się nerdem

Przed Państwem potencjalnie najbardziej bezużyteczna aplikacja na Androida ever - soundbox z wariacją na temat Harder Better Faster Stronger Daft Punk, którego wcale nie lubię. Apka z gatunku toaletowych, czyli mniej wymagający surogat prasówki kibelkowej. Jestem mistrzem reklamy, nie? Ale zrobiłam grafikę! Pierwszy raz w życiu! Do tej pory największym moim osiągnięciem na tym polu była obróbka zdjęcia, żeby było mniejsze i miało ładniejsze kolorki (w mojej skromnej opinii). W każdym razie jest za darmo, więc się wpisuje w tematykę blogaska. Ściągnąć se można TUTAJ.
A wygląda to-to tak - tadaaaa!
Od czegoś trzeba zacząć, nie?
Za jakiś czas chyba wyewoluuje i będzie DaftPademHero, czyli gierką a nie soundboxem i nawet będzie zapisywanie wyników na stronie!

Edit: kolega-współautor mnie ochrzanił, że są inne bardziej bezużyteczne, więc muszę się wycofać z tych słów. Przykro mi. Straciliśmy tytuł.

1 komentarz: