wtorek, 22 maja 2012

Tłumaczę się + KONKURS

Nie, nie zapomniałam o blogu ani nawet nie mam go w dupie.

Po prostu - TAK wygląda moja nowa, lepsza rzeczywistość:


A teraz przed Państwem 
..:: PIERWSZY GAJWEŁEJ NA MOIM SŁITAŚNYM BLOGASKU!  ::..
ZAGADKA:
Co to jest?
(chodzi mi o przedmiot, nie o to, że to krew)
 Odpowiedzi, o ile ktoś ma ochotę - w komentarzach.
NAGRODA: zwycięzcę zabieram na piwo
Warunek: lokalizacja - Kraków lub Lublin (z rzadka, ale bywam).
Nagroda do odbioru po pierwszym czerwca.

17 komentarzy:

  1. Okładka albumu Load zespołu Metallica ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, ale jesteś beznadziejna! Myślałam, że chociaż godzinę to potrwa :D To kiedy wpadasz? Szybki poród, zostaw Maję z tatą i wpadaj ;)

      Usuń
    2. ja to chciałam mówić, ja :D

      Usuń
  2. Kuuurczę, nie wiedziałam, że wygram ;(. Przeznaczam swoją nagrodę dla kolejnej osoby, która udzieli poprawnej odpowiedzi :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że to okładka płyty - ja tam widzę nosorożca :D
    Też lubię czytać, ale wybieram zazwyczaj lekkie, rozrywkowe książki (niezbyt ambitnie :P).

    Może jakiś ałtfit teraz wstawisz? ;D

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad ałtfitem. Fredro jest bardzo rozrywkowy i lekki, pisanie o Fredrze już nie do końca ;)

      Usuń
  4. A już chciałam strzelać w jakaś "tfurczość" własną ;)
    Uhhh Fredro... uhhh książki o książkach Fredry... polonistyka ciężka jest ...rzekłby mistrz Yoda ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love Fredro!

      P.S. Może ktoś jeszcze napisze "To 'Load' Metallicy, zabierz mnie na piwo!"? Hę? Skoro Monika nie chce? :D

      Usuń
    2. Napisać to i bym napisała, nawet bym Ci fot zrobiła w odwecie ale cóż z tego jak do Krakowa daleko a autostrada płatna ;)

      Usuń
  5. Nie, że nie chcę, ale nie dam rady fizycznie :(. Zatem, wspaniałomyślnie przekazuję nagrodę komuś,kto da radę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę na piwo z Tobą! p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to mamy zwycięzcę! Ale bez kitu idziem po pierwszym. Chyba, że stawiasz, ale to by była dość ch.jowa nagroda.

      Usuń
  7. KICHA! Muszę zapamietać by wchodzić co godzinę i nabijać Ci wejścia, dawno z nikim nie byłam na piwie i jestem bez grosza przy duszy, a suszy. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. "To 'Load' Metallicy, zabierz mnie na piwo!" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dawaj coś nowego ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. mieszanka spermy i krwi artysty umieszczona pomiedzy dwoma plytkami szkla

    OdpowiedzUsuń